ügyfél” címkéhez tartozó cikkek
Találatok száma: 2

Schmidt Csaba

Tatabánya polgármestere

A város szolgálatában

2015. március 11.

Nemrég részt vettem a városi szolgáltató cég szervezetfejlesztő tréningjén. A programban kiemelt helyet kapott az előadásom, közvetlenül a megalakulás óta eltelt 2,5 év értékelése után következtem. Az előadás címének a szervezők a „Polgármesteri elvárások”-at adták. Első dolgom volt jelezni, hogy nem ilyen egyszerű a feladatuk, hiszen nem egy, hanem 70 ezer ember elvárásainak kell megfelelniük.

A címadás is mutatja, hogy van még feladatunk a bő két éve, a városi holding megalakításakor kitűzött céljaink elérése érdekében. Előadásomban a tatabányai emberek elvárásait igyekeztem tolmácsolni a dolgozóknak, amiket azért is ismerek jól, mert napjaimat általában a városi hibabejelentő portálon tett bejelentések olvasásával szoktam kezdeni. 

Teljes cikk

Dóra Ottó

Salgótarján polgármestere

Ügyfélbarát önkormányzatunk célja a teljes körű elektronikus ügyintézés megvalósítása

2015. július 20.

Az internet rohamos fejlődésével együtt Salgótarján Megyei Jogú Város Önkormányzata igyekszik a világháló segítségével is közelebb kerülni az állampolgárokhoz, településünk lakosságához.

Fejlesztéseink keretében 2015-ben ingyenes wifi-elérést biztosítottunk a polgármesteri hivatalban ügyeiket intéző polgárok számára. A városháza tetején üzembe helyezett webkamera segítségével a város honlapján az érdeklődők megtalálják az aktuális salgótarjáni időjárási helyzetképet, valamint az érdeklődők számára e-mailen keresztül juttatjuk el az önkormányzat mindenkor aktuális hírlevelét.

Teljes cikk